Se hvem der opstiller til kommunalvalget!

PRESSEMEDDELELSE
Konservative på Frederiksberg præsenterer sine kandidater til kommunalvalget

Frederiksberg Konservative har netop præsenteret sin liste til kommunalvalget – udover borgmester Jørgen Glenthøj, og de 8 byrådsmedlemmer byder listen bl.a. på et come back i politik for Helle Sjelle og Stig Elling. Herudover opstiller den (nu tidligere) radikale viceborgmester Morten Jung, som har skiftet til byens parti.

De 21 af byens kandidater, der stiller op til kommunalvalget

I over 100 år har Frederiksberg Konservative været Frederiksbergs største parti, og den position vil partiet holde fast i. Derfor har partiet netop præsenteret sin kandidatliste med i alt 26 kandidater med borgmester Jørgen Glenthøj som spidskandidat.

Formand for kandidatudvalget Claus Wagenblast-Franck udtaler i denne forbindelse:

”Vi går til valg på både at fastholde og videreudvikle det Frederiksberg, vi alle sammen holder af. Når Frederiksberg i dag er et af landets bedste steder at bo, så er det ikke kommet af sig selv. Derfor er jeg også glad for at så mange dygtige mennesker ønsker at være med at videreudvikle Frederiksberg.”

“Vores liste består både af velkendte navne men også flere nye. Den store interesse for at stille op for Frederiksberg Konservative er et godt tegne på bred opbakning til den linje, som borgmester Jørgen Glenthøj og den konservative gruppe på rådhuset står for. Med hele 26 konservative kandidater er ambitionerne høje, og alle Frederiksberg-borgere skal dermed også kunne se sig selv repræsenteret på den konservative liste. Frederiksberg Konservative rækker hånden ud til hele Frederiksberg herunder også til fortsat bredt politisk samarbejde, så vi i fællesskab kan fortsætte det gode arbejde for Frederiksbergsborgerne, og dermed fastholde og udvikle Frederiksberg som hovedstadens populære by”.

Frederiksberg Konservative havde tirsdag d. 4. april 2017 opstillingsgeneralforsamling forud for det kommende kommunalvalg, som afholdes til november, hvor kandidaterne blev valgt.

Spørgsmål kan rettes til frederiksberg@konservative.dk eller tlf. 40 89 95 65, Claus Wagenblast-Franck

Listen:
1. Jørgen Glenthøj